Konkurs Photo Prestige – oczaruj nas swoim spojrzeniem

ZASADY ZGŁASZANIA ZDJĘĆ DO KONKURSU:

  1. W celu wzięcia udziału w konkursie, uczestnik zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie www.konkurs.sigma-foto.pl, zaakceptowania regulaminu Konkursu oraz przesłania wypełnionego formularza zgodnie z instrukcją zawartą na stronie.
  2. Wyraża zgodę na przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych firmie K-Consult Sp.z o.o., z godnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.);
  3. Termin zgłoszenia uważa się za dotrzymany, jeżeli zgłoszenie zawierające materiały wymienione w pkt.1 zostaną dostarczone poprzez formularz do dnia 10 kwietnia 2011r. a także godzina nadsyłania e-maili, którą ustanawia się na 23:59, 10 kwietnia b.r. Wszelkie zgłoszenia dokonane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Wymogi dotyczące zdjęć zgłaszanych do Konkursu:

– format: JPG kompresja 10

– rozmiar pliku nie przekraczający 2MB

  1. W razie problemów z umieszczeniem zdjęć na http://www.konurs.sigma-foto.pl/ Organizator zapewnia pomoc pod numerem telefonu: 058 668 31 80 wew.105 bądź 0784-056-024
  2. Do konkursu dopuszcza się wyłącznie zdjęcia będące efektem ukazanej rzeczywistości. Fotomontaże i zdjęcia manipulowane cyfrowo będą dyskwalifikowane.
  3. Zdjęcie musi nawiązywać do jednej z poniższych kategorii:

1) KADR Z ŻYCIA CODZIENNEGO (słowa pomocnicze: portret, ludzie, emocje)

Zapis codzienności życia, emocji, otoczenia, przemijania. Kategoria ukazująca ludzi w ich naturalnym środowisku i sytuacjach.

2) PRZYRODA W OBIEKTYWIE (słowa pomocnicze: krajobrazy, pejzaże, zwierzęta, makrofotografia, rośliny)

Twórczy obraz rysujący Polskę, jej najpiękniejsze miejsca, faunę oraz florę, przedstawione w sposób subiektywny, nastrojowy, abstrakcyjny, impresjonistyczny, realny. Przecież każdy widzi piękno inaczej.

3) SPORTOWA RYWALIZACJA (słowa pomocnicze: sport, motoryzacja, ludzie)

Zaciekła rywalizacja przeciwników, smak wygranej i groteska porażki, pasja i oddanie, ostry trening, pot, emocje temu towarzyszące – wszystko razem nadaje wielki sens dla wielu, a dla fotografa – nieograniczone możliwości.

4) W CENTRUM WYDARZEŃ (słowa pomocnicze: ludzie, polityka, koncerty, wystawy)

Tyle się dookoła dzieje, że nie sposób wszystkiego uwiecznić. A jednak warto podzielić się z innymi zdjęciem, które zatrzymało w kadrze ludzi bawiących się, walczących w jakiejś sprawie, integrujących ze sobą lub manifestujących przeciwko sobie.

8.     Każdy z uczestników zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Organizatora, do potrzeb wystawienniczych lub wydawniczych, plików o wysokiej rozdzielczości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.